Jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm na rynku lokalnym powiatu Świdnickiego

Godziny pracy

Biuro Obsługi Klienta (BOK)
Poniedziałek
8.00 - 18.00
Wtorek
8.00 - 18.00
Środa
8.00 - 18.00
Czwartek
8.00 - 18.00
Piątek
8.00 - 18.00
Sobota
10.00 - 14.00
Niedziela
Nieczynne

Kontakt

gen. L. Okulickiego 20B 20-040 Świdnik
bok@swidman.pl

Facebook

+48 (81) 458 00 00

Sprawdź płatności

ID klienta
PESEL

Zaloguj się do strefy klienta aby sprawdzić swoje usługi, płatności czy zobowiązania.

Sprawdź billing

Login
Hasło

Zaloguj się aby sprawdzić swoje połączenia telefoniczne.

Sprawdź prędkość swojego Internetu

Wynik testu zależy od wielu czynników, w tym od: ilości aplikacji uruchomionych w czasie testu na Twoim komputerze (np. komunikatory, programy wymiany plików P2P, transmisje video itp.), rodzaju używanej przeglądarki internetowej, innych komputerów czy urządzeń pracujących w Twojej sieci wewnętrznej. Dlatego prędkość, jaką masz do dyspozycji, może różnić się od uzyskanego wyniku pomiaru. Aby wynik pomiaru prędkości łącza internetowego był jak najbardziej miarodajny, stosuj się do poniższych zaleceń:

  • Nie korzystaj podczas testu z pośrednictwa połączeń Wi-Fi.
  •  

Aby wynik pomiarów był właściwy:

  1. Podłącz komputer kablem do routera lub modemu – sieć wifi może zaniżać wynik
  2. Upewnij się, że w trakcie wykonywania testu przez Twój komputer nie są pobierane równocześnie żadne dane oraz nie są podłączone inne urządzenia, które mogą pobierać dane z sieci.
  3. Sprawdź, czy Twój komputer nie jest zawirusowany.
  4. Prędkości 100Mb i większe testuj na szybkich komputerach z procesorami najnowszej generacji, dyskami twardymi w technologii SSD, kartami sieciowymi 1Gb.
  5. Kliknij środek zegara aby wykonać test
  6. Poczekaj na zakończenie pomiarów
  7. Odczytaj wyniki: DOWNLOAD to prędkość twojego ściągania, natomiast UPLOAD to prędkość twojego wysyłania

Powered by SpeedTest.pl

Zdalna pomoc bez instalacji

Aby uruchomić zdalną pomoc:

  1. Kliknij w link poniżej “Pobierz program”
  2. Poczekaj aż ściągnie się plik TeamViewerQS.exe
  3. Uruchom ściągnięty plik – znajdziesz go w katalogu ściągnięte
  4. Jeśli będzie taka potrzeba to podaj technikowi dane: Twoje ID i Hasło. 

Cennik usług serwisowych

Używamy cookies w celu świadczenia usług oraz zebrania ogólnych informacji statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczone w Twoim urządzeniu końcowym. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Skip to content